Náš postup pri opravách:
2.) Diagnostika
Vaše zariadenie prechádza rôznymi diagnostickými testami. Po analýze nasleduje, ak je potrebné, výmena komponentu a opätovne prebieha test. Po tom ..
3.) Konzultácia zo zákazníkom
Po dôkladnej analýze je zákazník informovaný o stave a približnej cene za opravu. Na mail mu je opäť zaslaná nová objednávka.
4.) Zálohovanie
Vo všetkých prípadoch robíme zálohu do nášho lokálneho Cloudu. V prípade, ak zákazník požiada o zdieľanie dát počas opravy, je to veľmi jednoduché. Na email mu zašleme link a v sms-správe vygenerovaný kód. A môže sťahovať.
5.) Oprava zariadenia
Ak je potrebné:
- zazálohujeme pôvodné dáta
- nainštalujeme alebo preinštalujeme počítač podľa presne určených pravidiel
- mechanicky vyčistíme počítač
- spustíme 24 - hodinové testovanie
6.) Odovzdanie
- kontaktujeme zákazníka
- odprezentujeme opravený počítač (notebook, tablet, server...)
- ukážeme, ako sa starať o počítač a dáta v ňom